Розрахунок окупності проектів VR

Розрахунок окупності інвестицій VR проекту площею 100 м2

Професійний вибір

Проект містить 7 різних атракціонів віртуальної реальності VR, які можна розташувати на площі 100 квадратних метрів. Цей проект атракціонів VR підходить для досвідчених підприємців, які вже працювали з атракціонами віртуальної реальності, з помірними інвестиціями, з великою кількістю рентабельних бізнес-портфоліо та із високою віддачею від інвестицій.
Серед однозначних переваг цього проекту VR треба відмітити інтегроване управління та зручний контроль атракціонами віртуальної реальності, економія часу та коштів, використання елементів наукової фантастики. Це все разом завжди створює яскравий зовнішній вигляд проекту віртуальної реальності VR для відвідувачів торгівельно-розважальних центрів, а ексклюзивний дизайн атракціонів VR приваблює незліченну кількість шанувальників.

Які місця застосування:

  • торгово-розважальні центри
  • дитячі маданчики
  • площі, сквери, парки
  • кінотеатри, пішохідні вулиці
  • екологічні хутори
  • курорти, пансіонати
  • санаторії відпочинку

Які відповідні атракціони VR:

  • Атракціон VR Starship
  • Атракціон VR Space Coaster
  • Атракціон VR Motorcycle
  • Атракціон 6 Dof 3 Screen Racing
  • Атракціон VR Infinite Battle
  • Атракціон VR Fun Box
  • Атракціон VR Space Racing

Перший варіант запуску проекту VR

Місця застосування атракціонів VR: торгові та ігрові центри, парки розваг, кінотеатри, сквери, площі, пішохідні вулиці.
Основні зацікавлені відвідувачі: постійний натовп навколо.
Аудиторії просування: батьки з дітьми, навчальні та науково-популярні заклади.
Методи просування: онлайн та офлайн акціі, торгівельні альянси.
Режими роботи: продаж квітків для гри на одному атракціоні чи квітків постійного відвідувача.

Другий варіант запуску проекту VR

Місця застосування: екологічні ферми, санаторії та пансіонати для відпочинку.
Основні зацікавлені відвідувачі: туристи.
Аудиторії просування: батьки з дітьми, навчальні та науково-популярні заклади.
Методи просування: онлайн та офлайн акціі, туристичні агенції.
Режими роботи: продаж квітків для гри на одному атракціоні VR, квітків для гри на декількох аттракціонах VR чи єдиний прохідний квіток.

АНАЛІЗ ROI

(коефіцієнт рентабельності інвестицій)

РОБОЧІ ДНІ:
3
г/день X 5 відвідувачів/г X 22 дні = 330 відвідувачів

ВИХІДНІ ДНІ:
8
г/день X 5 відвідувачів/г X 8 днів = 320 відвідувачів

Атракціон VR Starship

$4 x 6 гравців x (330+320 відвідувачів) = $16000

Атракціон VR Infinite Battle

$4 x 2 гравця x (330+320 відвідувачів) = $5400

Атракціон VR Fun Box

$4 x 1 гравець x (330+320 відвідувачів) = $2700

Атракціон 6 Dof 3 Screen Racing

$4 x 1 гравець x (330+320 відвідувачів) = $2700

Атракціон VR Space Coaster

$4 x 1 гравця x (330+320 відвідувачів) = $2700

Атракціон VR Motorcycle

$4 x 1 гравець x (330+320 відвідувачів) = $2700

Атракціон VR Space Racing

$4 x 1 гравець x (330+320 відвідувачів) = $2700

місячний оборот:

$16000+$5400+$2700*5=$178900

ВИТРАТИ: 2000$ плата за оренду та адміністрування,
роботи *2 = $2000, 500$ на різні витрати.

ЩОМІСЯЧНИЙ ПРИБУТОК: $174,400

This post was last modified on 03.02.2023 18:25

Это сайт использует куки